Saturday, March 08, 2008

چه خوبه که فردا تعطیله! دانشگاه خوبه خوش می گذره، بیشتر درس ها دوست داشتنی ان مخصوصن شنبه ها ولی از بس رفت و اومدش طولانی و خسته کننده شده برام از تعطیلی خوشحال می شم. امروز بعد از مدتها بدجوری دلم می خواست ویولن بزنم. خونه خیلی شلوغ بود همه اینجا بودن. آخر نزدم. دوس ندارم کسی گوش کنه. نمی دونم زندگیم خوبه یا نه. فکر می کردم همه چیز خوبه. دارم یکم شک می کنم. شاید داشتم خودم رو گول می زدم. شاید اونقدرهام که وانمود می کنم خوب نباشم. چقدر بده که هیچکی با من حرف نمی زنه. امروز به وضوح دیدم حتی وقتی سر حرف رو باز می کنم وقتی می خوام حرف بزنم هم کسی نمی خواد با من حرف بزنه. اشکال از خودمه می دونم هم صحبت خوبی نیستم در واقع هم صحبت بدی ام. دلم یه گروه دوستی می خواد. از همونایی که توی پارک بودن. چهار پنج تا دختر و پسر که همه جا با هم برن، بخندن، حرف بزنن، بحث کنن... تو داشتن یه دوست ساده هم موندم اونوقت چه چیزایی می خوام.

پ.ن: این پست دیشب نوشته شده بود و قرار هم بود همون دیشب فرستاده بشه ولی بین ساعت یک تا دو دیشب هرکاری کردم نتونستم بلاگر رو باز کنم


4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
شک نکن که ریشه ی همه ی دردای آدم یه چیزه: تنهایی!

Anonymous Anonymous said...
1. این همه دوست خوب دورتن، یه نگا بنداز :D
2. کی گفته که هم صحبت خوبی نیستی؟!
هر کی گفته، بهت حسودیش شده احتمالن.
3. بعضی زمانا هست تو زندگی که من خودم بهش میگم دوران گذار.
آدم یه جورایی حس خنثی بودن بهش دست میده.
یه حس یک نواختی، نمیدونم چه جوری میشه گفتش.
4. یی آدمی چیزایی رو که رویاهاش بودن و آرزوش رو داشته زده بوده به دیوار اتاقش.
یکیش عکس یه خونه ی خیلی رویایی بوده، یکیش عکس یه ماشین فوق العاده و چند تا عکس دیگه.
یه بار که می خواسته اسباب کشی کنه، همه ی این عکسا رو میریزه تو یه کارتن و دیگه یادش میره که بزنه به دیوارش.
سال های خیلی زیادی از این جریان میگذره و ازدواج میکنه و بچه دار میشه و ...
یه روز با پسرش میرن که انباریشون رو تمیز کنن که چشمش می افته به یه کارتن قدیمی.
درش رو که باز می کنه گریه اش میگیره.
پسرش عکسا رو از باباش میگیره.
میبینه که چقدر شبیه خونه و ماشین و ... چیزایین که الان دارن.
باباش میگه همه ی اینا یه روزی رویاهای من بودن.
5. یه کی گفته:
خوشبخت بودن کافی نیست، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که بدانیم خوشبختیم.
6. فک کنم 4و5 خیلی ربطی به اینجا نداشتن :D

Anonymous Anonymous said...
ina ke aadel gofte hamaaaas! :) + to kheili khuB saba... kheili!

Anonymous Anonymous said...
سال نو مبارک آرزوی سالی خوب و خوش همراه با سلامتی و آرامش خاطر برا ی شما]

PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator