Monday, October 01, 2007
بهاي يك روز خوش يك هفته‌ي نحسه؟؟؟م
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
na!

Anonymous Anonymous said...
شاید تو تنها کسی هستی که هنوز فراموش نکرده من هم روزی اینجا بودم کنار همه ی شما و حالا شاید تنها یک لینک ساده ی آپ نشده

Anonymous Anonymous said...
هر كه شد محرم دل در حرم يار بماند وانكه اينكار ندانست در انكار بماند اگر از پرده برون شد دل من عيب مكن شكر ايزد كه در پرده پندار بماند محتسب شيخ شد و فسق خود از ياد ببرد قصه ماست كه در هر سر بازار بماند جز دل من كز ازل تا بابد عاشق رفت جاودان كس نشنيدم كه در كار بماند از صداي سخن عشق نديدم خوشتر يادگاري كه در اين گنبد دوار بماند

Anonymous Anonymous said...
راستی آدرس شهر موشها رو بالاخره تونستی گیر بیاری یا نه؟

Anonymous Anonymous said...
سلام. حال و احوال؟
معین؟؟؟
برای من تقریبن همیشه همینطور بوده و این بها رو پرداخت کردم

PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator