Friday, January 13, 2006

همه چيز خوبه من خوبم مي‌خندم بازي مي‌كنم شوخي مي‌كنم ولي يه چيزي سر جاش نيست كه نه مي‌دونم چيه نه مي‌دونم جاش كجاست. فقط يه حسه كه مي‌گه يه چيزي سر جاش نيست

حس خوبيه وقتي مي‌بيني برادر كوچولوهات اونقدر بزرگ شدن كه مي‌تونن روي برفها بكشنت و مي‌توني با بزرگتره خيلي جدي برف بازي كني بدون اينكه بخواي مراقب باشي. جاتون خالي ما نديد بديد ها با همين پنج شش سانت برف كلي برف بازي كرديم حتي يه آدم برفي كوچولو هم ساختيم. دلم مي‌خواست بدون در نظر گرفتن اين دوسال چه يك سال و نيم اولش و چه بعد از اون با هم برف بازي مي‌كرديم و آدم برفي مي‌ساختيم مثل چهار پنج سال پيش. شايد همه‌ي دلخوري هاي اخيرم با گوله هاي برفي خالي مي‌شد و مي‌تونستم مثل همين چند وقت پيش فقط خاطره هاي خوب اون يك سال و نيم رو براي خودم نگه دارم. م

مرسي به خاطر اين همه نظري كه در مورد ظاهر جديد اينجا داديد!!! يه كامنت گذاشتن براي اين كه خوبه يا بد اينقدر سخت بود؟م


3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
چه خوب كه كسي هست باهاش برف بازي كني.چه خوب كه حوصلش رو داري.چه خوبه زندگي وقتي بچه مي‌شيم...

من با ايت قالب حال نمي كنم. گرفتست.

Anonymous Anonymous said...
سلام.
1.مرسی از کامنتی که گذاشتی
2.قالبت خوب نیست .البته تو مختاری هر جوری که دوس داری قالب عوض کنی.
3.برف بازی رو دیگه دوست ندارم.از زمستون متنفرم.به هر کی میگم از تعجب شاخ در میاره.چه بلایی سرم اومده تو می دونی؟؟"
4.دوس داشتم یه برادر یا خواهر کوچیکتر از خودم داشتم که بتونم بعضی وقتا که دنیای پر دروغ بزرگترا واسم تکراری می شه برم یه سری به دنیای اون بزنم و .
5.خیلی حسه قشنگی باید باشه که ببینی برادرت یا خواهرت بزرگ شدن.با هاشون بازی کنی.بخندی.و می بینم تو هم خوب درکش کردی.
6.زندگی یعنی همینا.همین خنده ها.همین لحظه ها که عظمت لحظه رو می فهمی.
7.من خستم. خیلی خسته ام.
8.این نیز بگذرد
9.خدا حافظ رو بیامرزه.
10.باااااااااااااااای

Anonymous Anonymous said...
ghashang shode ama chera poste jadidet comment nadare?

PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator