Wednesday, July 27, 2005
فقط ثبت لحظه ها
بعضي آهنگ ها يا در واقع بعضي خواننده ها هستن كه وقتي بهشون گوش مي‌دي بقيه يكم مي‌تونن حالت رو حدس بزنن گرچه هميشه درست نيست و گاهي وقت ها شوخيه ولي گاهي وقت ها هم درسته. مثل: فريدون فروغي گوش مي‌ده؟ حتماً عاشق شده! سياوش قميشي گوش مي‌ده؟ چي شده چرا دپ زده! (اوليش بيشتر از همه براي شوخي به كار ميره). داشتم سياوش گوش مي‌دادم واقعاً حالم بد بود. دلم براي يكي خيلي تنگ شده بود دلم گرفته بود ياد اون سه روز لعنتي افتادم كه هيچكي باور نمي‌كرد قرص خورده باشه و من داشتم از نگراني مي‌مردم. وقت هايي كه نزديك يه ساعت باهم حرف مي‌زديم وقت هايي كه... هيچ وقت از اين كه براي كسي وقت بذارم دوسش داشته باشم و بهش دلداري داده باشم پشيمون نشدم الان هم نيستم. خودمم اهل اين كه بخوام براي كسي (البته بجز براي يه نفر كه اونم ديگه باهام حرف نمي‌زنه) درددل كنم نيستم كه بگم كسي رو ندارم كه به حرفام گوش كنه فقط نمي‌دونم امشب چرا دوست داشتن خونم زده بود بالا دلم مي‌خواست هركيو دوس دارم پيشم باشه حتي شده يكيشون
آخرين بار با نااميدي اومدم گفتم فقط يه نگاه مي‌كنم اگه كسي نبود مي‌خوابم. سعيده بود پونه ي عزيزم بود نازنين بعد از چند قرن آن شد. بعد ديدم يكي گفت سلامممممممم حالم خيلي بهتر شد يكم دعواش كردم كه چند روزه كجا بوده دلم براش تنگ شده بود كلي براش گريه كردم گفتم كمبود محبت پيدا كردم تحويلم بگير و كلي خودمو براش لوس كردم. گفتم دلم گرفته بزنگ بهم
چه احساسي پيدا مي‌كني منتظر زنگ يكي باشي يكي كه حوصله اش رو نداري زنگ بزنه؟ اونم كسي كه كم كم بيست دقيقه كوتاهتر حرف نمي‌زنه. خودم مي‌دونم خوب برخورد نمي‌كنم باهاش ولي چي كار كنم آخه با كسي كه همه چيش خيلي باهات فرق داره تفكرش علايقش زندگيش... ولي شديداً صميميه و به خودش اجازه‌ي نظر دادن در همه‌ي مواردو مي‌ده چي‌كار بايد كرد؟ من سكوت رو انتخاب كردم كه دعوامون نشه و همه چي تموم شه. مخصوصاً كه تو دعوا شديداً ميره روي اعصابم با خونسردي كه بعدش نشون مي‌ده. شروع كرد به شاكي بازي كه چرا اينجوري مي‌كني صبا و نصيحت كردن در مورد رفتار اجتماعي و اين كه تو هنوز كوچولويي و اين چيزا رو نمي‌فهمي و...!!! قطع كردم. تا چند دقيقه گوشي رو نگه داشت بالاخره قطع كرد
...زنگ زد. حرف زديم. خندوندم براش آه كشيدم تحويلم گرفت بهم گفت دزد
حالم يكم بهتره اگه فقط اوني كه اول گفتم دلم براش تنگ شده هم بود خوب خوب مي‌شدم ولي نيومد بگه ماماني روزت مبارك. گرچه مي‌دونستم نصفه شبي كامپيوترنداره شايد فردا... هيچي نمي‌گم دوس ندارم سيريش يا مزاحم باشم
عادت ندارم كامنت دوني رو ببندم هرچي مي‌خواين بگين ولي نصيحت نه پليز
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
bebinam ki toro choninet karde? akseso bede vasash sibil bezaram .. mikhay addressesho bede beram sare koochashoon arogh bezanam dar beram? ya mikhay asan esmesho bede ba esmesh esm-famil bazi konam ... nemidooonam har no shekanjeyi lazem midooni begoo ta khodam tartibatesho bedam .. hich khialet nabashe ta vaghti agha behnam injast ...

Anonymous Anonymous said...
ki avizoone enghad?
begoo halesho begiram!
rasT adame shangool ham ghomeyshi goosh bede dep mishe
nemikham nasihat konam vali dep boodan nesfish talghine!bavar kon
ahangaye shaaad goosh bede yekam
natijasho be man begoo... ;;)

PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator