Tuesday, July 26, 2005
دلم مي‌خواد با آهنگ بچرخم اونقدر بچرخم كه سرم گيج بره و با تموم شدن آهنگ بيفتم رو زمين
بچرخ بچرخ بچرخ چرخ چرخ چرخ
لالالالالالا لالالالا لالالالالالا لالالالا ..................... .
دلم مي‌خواد با يكي حرف بزنم هركي مي‌خواد باشه فقط دوسش داشته باشم. من همه‌ي دوستامو دوس دارم
دلم مي‌خواد بخندم اونم از ته دل يا شايدم گريه كنم هق هق
داد بزنم
چرا شنبه نمي‌شه؟فكر نكن علافم ها كلي كار دارم حتي براي همين فردا صبح ولي... كلافه م. چرا صداي اين بلندتر نمي‌شه؟ مي‌خوام اونقدر بلند شه كه همه چي توش گم شه
شيندلر ليست گذاشتم. اينم بلندتر از اون نمي‌شه اشكم رو درآورد ولي آروم و بي صدا.
بعضي آهنگ ها ديوونه‌ها رو ديوونه تر مي‌كنه
:پ.ن
چه احساسي پبدا مي‌كني اگه وقتي حالت اينجوريه به يكي سلام بدي به جاي جواب سلامت بگه كاري داري؟ و وقتي بگي نه بره؟؟؟
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salam
toam me3 man ehtiaj be ye Reset dari!

Anonymous Anonymous said...
بچرخ! بچرخ! بچرخ! دلم مي‌خواد گريه كنم. و مي‌كنم. گريه كردن واسم راحت‌‌تر شده.اشك...اشك...اشك...! تا كي؟؟؟ آدي جديدم اينه. خواستي ادم كن:
mykhazan

PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator