Thursday, July 14, 2005
خصوصي
مثلاً قرار بود اينجا سكرت باشه فكر كنم فقط مامانم باشه كه هنوز از اينجا خبر نداره. مامان نكنه تو هم مي‌خوني و صداشو درنمي‌اري؟؟؟؟
: يه جواب كوچولوي خصوصي به نسي
من شما رو فراموش نكرده بودم من داشتم از حسادت اينكه شما باهمين و من تنهام مي‌مردم. آدم دو سه روز حالش بده مي‌خواد تنها باشه نه براي هميشه اونموقع كه مي‌خواستم ... . آره من دوست ندارم كسي بهم گير بده دوست ندارم تو كارام دخالت كنه خيلي هم زود عصباني مي‌شم ولي مگه دوستي يعني اينا؟ راستي نسي خيلي دوست دارم(اگه بهم بگي چمچش مي‌كشمت)
خوب تموم شد اميدوارم سوتفاهم ها براي جفتمون رفع شده باشه شايد اونقدر هم بد نشد.
باز حرف دارم ولي باشه تو يه پست ديگه
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salam saba
ma 4kerim:D i :X U bishtar!
sooetafahomi ham naboode dar zemn ke bekhad hal she:P
felan babye.

PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator