Sunday, June 26, 2005
ديشب ساعت يك و نيم تصميم گرفتم بخوابم ساعت دو رفتم توي رختخواب كه بخوابم اما خانوم نذاشت هي بهم چشمك زد آخرش گفتم باشه خوب مي‌خونمت ولي فقط تا دو و ربع آخرش ديگه چشمام باز نمي‌موند نگاه كردم ديدم ساعت سه شده ديگه از رو رفتم و گرفتم خوابيدم. چقدر فاصله ي بين تصميم و عمل من زياده! تازه چون صبح بايد ساعت هفت بيدار مي‌شدم مي خواستم زود بخوابم
اين آب چي داره كه من اينقدر دوسش دارم؟؟؟ مثل هميشه امروز هم برام آرامش بخش بود با اين كه تمرين ها باعث شده بود موقع بيرون اومدن از استخر دستام شديدا خسته باشه و درد كنه ولي يه احساس خيلي خيلي خوب داشتم. فكرش رو بكن استخر با آهنگ لاو استوري* و كرلس ويسپر** دلم يه استخر بزرگ تميز مي‌خواد با يه ضبط كه بشه صداشو اونقدر زياد كرد كه زير آب هم شنيده بشه و يه نوار(يا سي دي) پر از آهنگهاي آرامبخش دوست داشتني فقط برا خود خودم البته اگه بچه هاي خوبي باشيد گاهي هم شماها رو دعوت مي كنم. شنا بلدي؟
ديروز حالم خيلي بد بود يه جوراي شده بودم مرده متحرك! بي حال و بي حس بودم ساعت يازده از خواب پا شدم و نزديكهاي دو بود كه خوابيدم تا حدود شش عوضش الان خوب خوب خوبم دل هركي هنوز دپرسه بسوزه از خودم خوشم اومد معمولاً زود مي تونم در مورد چيزهايي كه گذشته و ديگه كاري از دستم بر نمي‌اد روحيه ام رو به دست بيارم به خاطر همين هم هست كه اينقدر در مورد نمره بي خيالم! وقتي از جلسه امتحان اومدم بيرون ديگه مي گم هرچي شد شد. پيشنهاد مي كنم اگه شما هم حالتون خوب نيست بريد استخر(غرق نشيد يه وقت من قاتل بشما) يا هر كار ديگه كه دوست داريد.
راستي امروز خانوم رو هم بعد استخر تموم كردم. از امينه بيشتر دوسش داشتم.
آهان مي تونيد اين رو هم بخونيد يكم بخنديد.
ديگه فعلاً هيچي

* LOVE STORY
**CARELESS WHISPER

پ.ن:
آره نه چادر اجباري مي شه نه ريش اينه همش شوخي بود ولي كاش واقعاً مشكل ما فقط اينا بود. به هر حال الان ديگه فقط مي تونيم اميدوار باشيم.
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خوش به حالت كه انقدر خوشي. كه مي‌توني خوش باشي. من نمي‌تونم. دلم يكيو مي‌خواد واسش درد دل كنم حرف بزنم. اونم منو آروم كنه. خيلي پر روام نه؟

Anonymous Anonymous said...
I'm very glad that you finally find yourdelf and became calm ...
Hope nice things for you ..

Anonymous Anonymous said...
http://navaney.blogfa.com
علی : راستش گاهی از این سوتیهای حضرات گریه ام میگیره . این انماینده های مجلس ایران و دولت ایرانن !!! ایرانی با سالها تندم و افتخار . نمیدونم ولی اینکه اینا سر کارن رومیدونم تقصیره خودمونه .
راستی بلاگ جالبی داری . لینکت رو تو بلاگم قرار دادم . موفق باشی

PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator