Wednesday, June 25, 2003
سلام
خودم مي دونم نمي خواد بگيد دير آپديت كردي!مردم از بس نسي گفت صبا چرا آپ ديت نكردي؟قبلاً روزي 10 بار آپديت مي كردي!
راستش گفتم ويندوزمون درست شده ولي خوب وقتي آدم اونهمه مدت با xp كار بكنه نتيجش اينه كه هم وقتي كامپيوتر رو روشن مي كنه نا خوداگاه دستش ميره و ميزنه xp تازه بعدش هم محيط ويندوز در مقابل محيط پر زرق و برق xp يكم زيادي سادست آدم حوصلش سر ميره!
همش تقصير اين نسترن و نيلوفر ه كه وقتي اين آقاهه اومد من خونه نبودم!همونشب مهموني گرفته بودن و نمي شد من نرم كه!اونوقت همونشب اين آقاهه اومده و تنها كاري كه كرده اين بوده كه ويندوز رو همينجوري كار بندازه!يعني با تمام همون مشكلاتي كه قبلاً كامل مردن داشت!
((به يك آدم خير و متخصص در قزوين نياز داريم كه تشريف بياره خونمون يه سر و ساموني به اين قراضه بده!در واقع اگه نظر من رو مي خوان هرچيش رو كه مي خوايم بريزيم رو يه سي دي بعدش هر دو تا ويندوز و كاملاً پاك كنه و دوباره بريزه!(همينجا ها چون منم مي خوام ياد بگيرم!))
تازه يه كار ديگه هم كرده كه وقتي اومدم ديدم حسابي عصباني شده!مثل اينكه رفته تو فلدر من تو xp و فايل هاي توش رو كه به صورت icon يه روز كه بيكار بودم نشسته بودم شكل S در آورده بودم رو معمولي كرده!
خلاصه كه كامپيوتر ما هنوز قاطه.
يه راستي ديگه نسترن و نيلوفر خانوم ميلاد با سعادت پسر دايي گراميتان را تبريك عرض مي كنـــــــــــــــم!گر چه هنوز چشمتون به جمال اين پسر دايي عزيز روشن نشده ولي خوب حتما ايشون خيلي خوشكل مي باشند !لطفا هرگاه چشمتان روشن گرديد از طرف اين بنده ي حقير هم سلامي عرض كرده و عرض ادب بفرماييد!
ديگر عرضي نيست!
قربان شما
خانوم كوچولو

4تير 1381
ساعت 3 بامداد(با خوندن نوشته ها خودتون بايد متوجه مي شديد اينها توي خواب فرموده شده!)
PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator