Wednesday, March 26, 2003
خانم/آقاي اينديانا كه ميگي دوست داري جنگ بشه!
من يه جواب برات نوشته بودم و به آدرس ايميلي كه گذاشته بودي فرستادم ولي برگشت خورد لطفاً آدرس درست خودت رو بنويس چون مي خوام چيزي نشونت بدم كه شايد تا الان خيلي از كاربراي نت ديده باشن ولي نمي خوام اينجا بهشون لينك بدم!
منتظر هستم!
حالا موضوع اون عكسا چيه؟ ديشب داشتيم با احسان(همون هكر نيلو)راجع به عراق و آمريكا بحث مي كرديم كه اين عكسا رو نشونم داد البته بدبخت گفت اگه طاقت داري ببيا ولي من هر 3 تاش رو در كمال پررويي ديدم و ديگه آخرش نزديك بود گريم بگيره ولي خوب همونموقع فرشاد آن شد و يكم سر به سر هم گذاشتيم و حالم بهتر شد! برا همين دلم نمي خواد كسي از طريق وبلاگ من اونا رو ببينه. البته بجز اونايي كه نشستن تو خونه هاشون و منتظرن تا آمريكا بياد حمله كنه و نجاتشون بده! مي دونيد اگه حمله كنه تمام اون بدبختايي كه الان سربازي ميرن بايد برن بجنگن و احتمالاً سرنوشتي مثل اون عكسا داشته باشن؟ اگه واقعاً از اين حكومت ناراضي هستيد خودتون يه كاري بكنيد نذاريد كس ديگه اي بياد و بخواد شما رو نجات بده. مگه شما چي از مردمي كه اون موقع ها انقلاب كردن كم داريد؟؟؟
PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator