Saturday, February 22, 2003
سلام
ديروز رفته بوديم نمايشگاه . خيلي خوب بود به من هم خيلي خوش گذشت و يه مانتو ، دو تا روسري و يه رو تختي خيلي خوشگل براي خودم خريدم (البته اين مهمهاش بود) راستي از دم درش هم 3 تا سي دي خريدم يكي ارباب حلقه ها(دو برج) ، يكي ديگه گلچين 2003 (بد نيست مخصوصاً اين كه شوي خيالي نيست شادمهر رو هم داره) و آخريش هم آدم و حوا (باز از شادمهر) مامانم هم براي سينا و پارسا need for speed7 خريده!كه باعث شده سينا اينا موقع شام و ناهار هم به زور از سر كامپيوتر بلند بشن!
راستي اون نقشه هم كه گفتم اين بود كه با سهراب قرار گذاشته بوديم كه اون هم بياد و ما مثلاً به طور خيلي اتفاقي همديگه رو ببينيم !!! خيلي نقشه ي توپي بود من كه با اين كه مي دونستم امكان موفق بودنش خيلي كمه خيلي هيجان زده بودم و توي نمايشگاه هم همه ي حواسم به اطرافم بود كه البته حال خاله ي سهراب كه قرار بود باهاش بياد بد بوده و نتونسته بود بياد(ديشب تو چت بهم گفت) خيلي دلم مي خواست موفق مي شديم ولي خوب حالا اشكال نداره همين نقشه اش هم خيلي كيف داشت!
PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator