Saturday, January 11, 2003
بازي رو ديدين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آبيته شديداً!پرسپوليسي هاي عزير و مخصوصاً نسترن خانوم عزيزم كه يه پرسپوليسي دو آتيشه تشريف داره بايد اين گلي الكي كه به واسطه ي پنالتي به دست آوردن بهتره بذارن لب كوزه آبش رو بخورن(خدا رحم كنه فردا تو مدرسه با اين نوشته هام از دست نسترن جون سالم به در ببرم)
ولي خوب جدا از شوخي به اين بازي هاي اين چند وقته ي اين دو تا تيم دقت كردين؟ خيلي وقته كه همش با هم مساوي مي كنن من كه آخر بازي رو نديدم ولي شنيدم كه كخ آخر بازي اعتراض كرده كه اگه قراره اينا هميشه مساوي كنن خوب من و پروين با هم مذاكره كنيم ديگه بازي نداره!
از بس اينا مساوي كردن هر دفعه به خودم گفتم ديگه بازي رو نگا نمي كنم كه اينقدر حرس بي خودي نخورم ولي آخه مگه ميشه بازي استقلالي هاي عزيز! پرسپوليسيهاي سوراخ! رو نگا نكرد؟
(فقط دعا كنيد من فردا تو مدرسه زنده بمونم كه باز هم بتونم اينجا بنويسم آخه بجز اينا كلي هم از پشت تلفن واسه نسترن كري خوندم كه گلتون الكي بوده و از اين حرفا راستي نسترن اكانتش تموم شده و تا تموم شدن امتحاناي نيلو خواهش هم احتمالاً اكانت بي اكانته پس قرار شده مطالبش رو بنويسه و تو مدرسه به دست من برسونه كه بذارم تو وبلاگش! بنابراين جوابيه اي كه به اين مطلب من ميده رو فردا مي تونيد تو وبلاگش ببينيد راستي كاپوچينو هم مطالب توپي در اين مورد داره !
يه چيزي هم بگم بخنديد در اوايل نيمه ي دوم يه جا بود كه توپ خيلي نزديك بود گل بشه ولي دروازبانمون زد رفت بيرون از خوشحالي دستام اينجوري لق زده بيد و خوندم ديدي ديدي دي دي ديدي ديدي دي
PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator