Wednesday, January 29, 2003
سلام
ببخشيد چند وقته كمتر به اينجا سر مي زنم بالاخره كار و مشغله و(واسه افه گفتم و گرنه من كار كردنم كجا بود) ولي خداييش سرم شلوغه تازه اين اكانت مزخرف كه از همياري(قزوين نت) گرفتيم به صورت وحشتناكي سخت وارد اينترنت مي شه.
ديروز به مناسبت رسيدن ويزيتورهام به 1000 به نسترن و سارا ناهار پيتزا دادم.(البته برا نيلورو هم فرستادم خونشون) بالاخره همين نيلو حداقل 20،30 بار اينجا رو باز كرده.
كلي بهمون خوش گذشت آخه بعد از امتحان تو اون برف عين خلا پياده اومديم تازه با اين كه چتر هم داشتيم ولي گرفته بوديم تو دستمون. وقتي رسيديم خونمون مثل موش آب كشيده شده بيديم. تمام لباس هامون رو انداختيم رو شوفاژ. بعد هم عكساي جديدي كه از سايتهاي مختلف save كرده بودم بهشون نشون دادم .بعد هم يه ساعت هي دكمه ي كانكت رو فشار داديم تا بالاخره وصل شديم. رفتيم توي سايت westlif و كلي عكس جديد گرفتيم اين نسترن بي سليقله از نيكيnicky(نفس من بيده) خوشش نمياد البته در مورد برايان bryanهر دومون هم عقيده ايم ولي خوب در اين مورد نه!
راستي اين خيالي نيست شادمهر به نظر من بجزچند تا از آهنگاش بقيش از خواننده ي مسافر(نفس من بيده) بعيده. راستي خبر زنداني بودنش راسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
PsycHo: Free Template Generator
Get FireFox!
XHTML Validator